onsdag 5 augusti 2020

8 små tavlor

Här kommer nu 8 nya tavlor, samtliga ganska små!

Med sina 12 X 18 cm är dessa små fina tavlor inte svåra att hitta plats till! Svårare var det att komma på namn till dem! Bakgrunden är lite stormig medan förgrunden är vindstilla och lugn, så till slut döpte jag dem till "The Eye of the Storm 1 & 2". De kostar 100 kr/st eller 180 kr tillsammans + ev. frakt och emballage. BÅDA ÄR SÅLDA!
THE EYE OF THE STORM 1     THE EYE OF THE STORM 2

Den här tavlan på 20 X 20 cm var också svår att komma på ett namn till så jag kallar den bara för "Pale Colors on White" och den kan bli din för 150 kr + ev. frakt och emballage!
PALE COLORS ON WHITE

Nästa tavla är också 20 X 20 cm och heter "Feathery Flowers 1" och kostar 160 kr + ev. frakt och emballage.
FEATHERY FLOWERS 1

Den sista (för den här gången) tavlan med vit botten mäter även den 20 X 20 cm. Den heter "Feathery Flowers 2" och kostar 160 kr + ev frakt och emballage.
FEATHERY FLOWERS 2

De tre sista tavlorna för idag mäter även de 20 X 20 cm, men har 4 cm tjocka kanter.
Den första heter "Somewhere in Space" och kostar 180 kr + ev. frakt och emballage. SÅLD!
SOMEWHERE IN SPACE

SOMEWHERE IN SPACE från sidan.

Den här tavlan heter "Hide" och kostar 180 kr + ev. frakt och emballage. Att jag döpte den till "Hide" är för att jag ser två personer - en man och en kvinna - som liksom skyndsamt, utan att synas nästan, halvspringer ut i natten till en plats där ingen kan hitta dem. Kan du se dem? De är i mitten på nedre halvan av tavlan. SÅLD!
HIDE

HIDE från sidan.

Sista tavlan för denna gång heter "Whirlpool of Blue and Gold" och kostar 180 kr + ev. frakt och emballage. SÅLD!
WHIRLPOOL OF BLUE AND GOLD

WHIRLPOOL OF BLUE AND GOLD från sidan.

Det här var allt för denna gång! Välkommen tillbaka, för jag kommer snart att lägga upp fler tavlor!

Var i ditt hem vill du få en färgklick och ett blickfång? Vill du köpa en tavla av mig så hittar du mina kontaktuppgifter uppe i högermarginalen!

Anneli.

Inga kommentarer: