lördag 8 augusti 2020

Vippor för hela slanten!

Nu kommer här de tavlor jag har (hittills) gjort som har vad jag kallar "vippor" som motiv. Jag tycker själv både att de är roliga att göra och blir snygga!

Den första vipp-tavlan är ca 42 X 34 cm, heter "Blowing in the Wind" och kostar 550 kr + ev. frakt och emballage. 
BLOWING IN THE WIND

Nästa tavla är ca 36 X 28 cm, heter "Feathery" och kostar 375 kr + ev frakt och emballage.
FEATHERY

Den här tavlan är ca 41 X 30 cm, heter "Glimmering Dawn" och kostar 490 kr + ev. frakt och emballage.
GLIMMERING DAWN

Den här tavlan är ca 47 X 38 cm, heter "Sun Kissed Fantasy" och kostar 715 kr + ev. frakt och emballage. SÅLD!
SUN KISSED FANTASY

Nästa tavla är 30 X 21 cm, heter "Obscured View" och kostar 250 kr + ev. frakt och emballage.
OBSCURED VIEW

Sista tavlan för denna gång är ca 36 X 28 cm, heter "Three's a charm" och kostar 375 kr + ev. frakt och emballage. SÅLD!
THREE'S A CHARM

Det här var allt för denna gång! Välkommen tillbaka, för jag kommer snart att lägga upp fler tavlor!

Var i ditt hem vill du få en färgklick och ett blickfång? Vill du köpa en tavla av mig så hittar du mina kontaktuppgifter uppe i högermarginalen!

Anneli.

Inga kommentarer: