lördag 1 augusti 2020

Välkommen!

En ny blogg har sett dagens ljus! Välkommen hit!

Den här bloggen är tänkt att vara mitt galleri där jag visar upp mina Fluid Art-tavlor som är till salu.

Jag som driver den här bloggen heter Anneli Sjögren och bor utanför Avesta i södra Dalarna.

Den första tavlan jag vill lägga ut här är den jag använde till min header här på bloggen! Den tavlan heter "Velvety Blue", är 31 X 24 cm och kostar 290 kr + ev. frakt och emballage.
VELVETY BLUE

Nästa tavla är en liten men naggande god tavla på 18 X 24 cm som heter "Psychedelic Tranquility" och kostar 170 kr + ev. frakt och emballage.
PSYCHEDELIC TRANQUILITY

Samma mått, d.v.s. 18 X 24 cm har även nästa tavla som heter "Golden Flower" och kostar 170 kr + ev. frakt och emballage. 
GOLDEN FLOWER

Dessa två tavlor har måtten 20 X 20 cm och säljs antingen var för sig för 160 kr/st eller båda tillsammans för 300 kr + ev. frakt och emballage. 
Den vänstra heter "Pink n' Gold" och den högra heter "Pink n' Green"
PINK N' GOLD             PINK N' GREEN

Sista tavlan för idag är 30 X 21 cm, heter "Glittering Fantasy" och kostar 250 kr + ev. frakt och emballage.
GLITTERING FANTASY

Alla de här tavlorna är ganska små och perfekta att sätta upp där väggytan kanske inte är så stor men behöver en färgklick och/eller ett blickfång! Kanske i hallen? Eller på gästtoan? 
Var vill du få in lite färg och fantasieggande motiv?

Prenumerera gärna på bloggen så missar du inte när jag lägger ut nya tavlor! Du hittar två prenumerationsalternativ i högermarginalen. Där hittar du också mina kontaktuppgifter!

Välkommen tillbaka till mitt galleri!

Anneli.

Inga kommentarer: